Jeszcze raz podsumowując:
- przy ustawionym pokrętle idealnie na rysunek szyby włacza się klima.
Zamieszczone przez ziutecki
- jeśli przekręcimy o dwa "ząbki" w lewo lub w prawo (pozycja między szybą a np szyba+nogi), to wtedy klima nie włączy się automatycznie
Tam jest więcej ząbków potrzebnych - bodajże dopiero po czwartym przechodzi na pośredni tryb. Ale to szczegół.
Zamieszczone przez ziutecki
- przy włączeniu wstecznego załacza sie obieg wewnętrzny w celu zapobiegania dostawania się do środka spalin z własnego silnika
Fabrycznie się nie załącza. No chyba, że wlot powietrza do kabiny masz z tyłu auta :-)
Zamieszczone przez ziutecki
To takie bajery; jak np wycieraczka tylnej szyby załączająca się po włączeniu wstecznego, jeśli minutę przed wrzuceniem wstecznego były używane przednie wycieraczki.
Ten "bajer", to chyba najgłupsze co mogli wymyślić. :roll:
bobolino. 2 ząbki wystarczą. Sprawdzone z autopsji.
Chodziło mi o to, że jak przekręcisz o dwa ząbki dalej, od pozycji nominalnej, to w te i we wte masz już 4 ząbki, a klima zadziała. |Ale ch... tam z ząbkami, ważne, że działa
A dla odmiany w climatronicu klima włącza się tylko przy wyborze maksymalnego nadmuchu na szybę - funkcja szybkiego osuszania, o ile pamiętam pierwszy przycisk od lewej na panelu (nie wiem, czy jest taka opcja w manualu). Jeśli wybierze się "normalny" nadmuch na szybę, kompresor się nie włączy. Włączy się natomiast zawsze przy przełączeniu układu w tryb automatyczny.
Oczywiście to wszystko przy temperaturze zewnętrznej powyżej +2 st, poniżej tej granicy kompresor i tak nie działa, niezależnie od tego, czy się świeci kontrolka AC, czy nie - to już dotyczy zarówno "automatu" jak i manuala.
Komentarz